Fabuła Gry
#1
Fabuła:
Cisza przed  burzą ustała, na suchej ziemi zaczęły pojawiać się krople deszczu, a w oddali słychać pierwsze grzmoty, które układały się w zdanie “Dla większego dobra!”. Wiatr zaczął zdmuchiwać z głów kapelusze, powietrze dookoła stało się ciężkie i gęste, a niejeden mógłby mówić o konsystencji idealnej do krojenia nożem. “Wojna” słowo które zawisło w powietrzu nad głowami wszystkich magów i czarownic w Ameryce. Do tej pory  słychać było jedynie pogłoski, co jakiś czas ukazywał się w prasie artykuł czy dwa, o zdarzeniach w innych krajach, ale tutaj? Nagle zagrożenie stało się realne, niemal namacalne. MACUS’a nie była już bezpieczna, wolna od szpiegów i zwolenników Gellerta Grindelwalda. Teraz, nikt nie był pewien drugiego. Osoby, które znaliśmy od zawsze nagle przestały być tymi samymi osobami, w końcu, skoro tak długo ukrywał się przy samej prezydent… komu możemy naprawdę ufać? Jest rok 1926, nad światem zawisły czarne chmury, a strach padł na zwykłych czarodziejów próbujących jakoś poukładać sobie życie. Wpływy "Wyższego Dobra" dotarły do twoich progów, a  do ciebie będzie należeć decyzja czy ulegniesz i przyłączysz się do zwolenników czarnej magii. Twój wybór, twój los. Ty możesz zdecydować co stanie się z tym światem. Ty i tobie podobni. Którą stronę wybierzesz? Będziesz przestrzegać najświętszych zasad, czy może…masz dość zginania karku?


Prohibicja:

W przeciwieństwie do społeczności niemagów, których obowiązywała ścisła prohibicja przez wiele lat, MACUSA nie zabraniał czarownicom i czarodziejom picia alkoholu. Choć wielu krytykowało tę politykę, zwracając uwagę, że czarownice i czarodzieje w mieście pełnym trzeźwych niemagów mogliby się rzucać w oczy. Na szczęście jednak w przypływie dobrego humoru Picquery stwierdziła, że bycie czarodziejem w Ameryce i tak jest już dość ciężkie. „Wody ognistej” – jak powiedziała kiedyś swojemu szefowi sztabu – „powstrzymać się nie da”.

Magia:
Pozwolenie na różdżkę - ustawodawstwo MACUSA wprowadzone pod koniec XIX wieku. Każdy czarodziej i czarownica w Stanach Zjednoczonych musieli je posiadać obowiązkowo. Przepis ten miał umożliwić kontrolowanie wszelkiej magicznej aktywności i identyfikację czarodzieja, który wykorzystał swoją różdżkę, aby złamać Międzynarodowy Kodeks Tajności czy też prawo Rappaport.Każdy-mieszkańcy jak i przybysze musieli posiadać pozwolenie na różdżkę. Niespełnienie tego warunku powodowało pozbawienie wolności, ściganie prawne i konfiskatę różdżki. Aby je uzyskać należało złożyć podanie.Pozwolenia na różdżkę musiały być odnawiane. Zawiadomienie o ich przedłużeniu były publikowane w gazecie The New York Ghost.

Prawo Rappaport:
Prawo przeforsowane przez Emily Rappaport i uchwalone w 1790 roku przez Magiczny Kongres Stanów Zjednoczonych Ameryki obowiązujące w Stanach Zjednoczonych. Prawo obowiązywało do 1965 roku. Zabraniało kontaktów czarodziejów z niemagami, narzucając ścisłą segregację między nimi. Czarodziejom nie wolno było nawiązywać przyjaźni ani poślubiać niemagów, a kary za złamanie tego prawa były niezwykle surowe. Komunikację z niemagami dopuszczano wyłącznie w zakresie niezbędnym do wykonywania codziennych czynności. Zgodnie z tym prawem czarodziej dopiero po osiągnięciu pełnoletniości mógł legalnie posiadać różdżkę poza szkołą: różdżki były przyznawane młodym czarodziejom, gdy uczniowie po raz pierwszy przybyli do Ilvermorny, i musiały pozostać w szkole na czas wakacji.


[Obrazek: 4f97eb6fe317dc1c67054dc40b2ae9d91438598309.jpg]
"Pożądał jej, to wszystko, ale kiedy umarła, uznał, że przecież jest wiele innych kobiet, o czystszej krwi, bardziej jego wartych..."
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości